منتديات داماس

Moved to new forum, Click Here to register

ارجو الافادة عن انها الخدمة العسكرية من السجلات للهاربين

انا تغيبت عن الخدمة فى 6-2004 فهل اتقدم الى السجلات لتقديم الاوراق الازمة ولا لسة لنى اخر مرة سالت هناك فى شهر 11-2012 قاللولى الى قبل 2004 هل تغييرت السنة ولا اية

المواضيع المشابهه

تاجيل الخدمة العسكرية حصلت على تاجيل الخدمة العسكرية لكونى العائل الوحيد لامى

ارجو الرد عليا بخصوص الخدمة العسكرية

الرجاء الافادة متغيب عن الخدمة العسكرية

فين الرد ياجماعة محدش عارف حاجة ولا اية

لم يتغير شيئ للأسف ...... عليك الانتظار

لا حول ولا قوة الا بالله

فأين أدب السائل أو المتعلم !!!!

وبالمناسبة سبب حذفى رقم التليفون
من المنتدى هو هذا التجاوز الذى
يصدر من البعض وبلا مبالاه .....

اخى الفاضل استاذ جمال ارجوك تقدر موقفنا وانت كتر خيرك والله احنا بنحترمك انت والاستاذ الفاضل ياسر ولاكن الظروف تتغضنا اعذرنا جميعا واحنا كلنا بندعيلكم ولا تنسو انك حضرتك والاستاذ ياسر تفكو كرب مسلم بمداخلتكم وأرائكم وردودكم فلا تحرمونا من صبركم وشكرا لسعة صدركم واعدرونى على المداخله وربنا يسهلنا امرنا جميعا

استذانا الكبير الاستاذ جمال انى لم اقصد اى تجاوز فى السوال وكان صدر تجاوز فى السوال فانا اسف

حصل حير اخى الكريم
وتم اصلاح الكمبيوتر والحمد لله ...

ولا يوجد جديد فى السجلات حتى الان ...

استاذ جمال تحية طيبة لحصرتك..
انا دخلت الجيش دفعة 7 2008 وخدمت 4 شهور وتغيبت نزلت اجازة ومرجعتش تانى لظروف خاصة عائلية ولدى كان ب المعاش واحنا 8 اخوات وفى بنات عايز تتجهز ومصاريفى كانت كتير على البيت لاذلك مقدرتش اكمل
وتغيبت وسنى الان 29 سنة وانا عملت من احد المحاماة انى تخطيت سن ال30 قد يكون الغرامة فقط فا ياريت ي استاذ جمال تفدنى فى موضوعى
وجزاك الله كل الخير

استاذ جمال تحية طيبة لحصرتك..
انا دخلت الجيش دفعة 7 2008 وخدمت 4 شهور وتغيبت نزلت اجازة ومرجعتش تانى لظروف خاصة عائلية ولدى كان ب المعاش واحنا 8 اخوات وفى بنات عايز تتجهز ومصاريفى كانت كتير على البيت لاذلك مقدرتش اكمل
وتغيبت وسنى الان 29 سنة وانا عملت من احد المحاماة انى تخطيت سن ال30 قد يكون الغرامة فقط فا ياريت ي استاذ جمال تفدنى فى موضوعى
وجزاك الله كل الخير
لا الكلام ده غير صحيح..الهارب لازم ينتظر حتى سن 36 لتسوية موقفه بغرامة فقط ان شاء الله
كما هو مذكور بموقع وزارة الدفاع
http://www.mod.gov.eg/mod/Mod_CMSS24.aspx