منتديات داماس

Moved to new forum, Click Here to register

أنا غير مسئول عن الحول اللى ممكن يحصل

خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ

من بين الحروف فيه حرف الحاء يا ترى هو فين؟؟

اللي يلقا الحرف يكتب رقم السطر ورقم الحرف

ملاحظه: انا غير مسئول عن الحول اللى ممكن يحصل

المواضيع المشابهه

ماذا يحصل حتى اليوم 42 من الحمل ....اعجاز نبوي

هل من افكار ممكن تطبيقها من قبل مسؤول الشبكة لتفيد المستخدمين؟

الموضوع خطير جدا ياجماعه تخيل ايه اللي ممكن يحصل بعد ماتقفل الكمبيوتر؟

اللي يحصل لي portable adobe photoshop 7 له بوسه

هو اكيد رغم الحول
اللي حصل يا فارم باشا
بس عايزه اقولك ان انا لقيت حرف الحاء المستخبي
بس هاسيب فرصه و بعدين اقوله . ممكن؟؟

كل عضو يشارك لازم يعطى اجابه

من بين الحروف فيه حرف الحاء يا ترى هو فين؟؟

اللي باللون الأحمر

للأسف أخى الحبيب مش هو ده المقصود

مافيش حرف حاء انت بتجرجرنا وراك ولا ايه الا بأه لو كانت في اسم الموضوع الي كاتبه
انا غير مسوؤل عن الحول الي ممكن يحصل شوفلي صح ولا خلط؟؟؟؟؟؟

صح و أكبر صح مظبوط يا ريموتى كل اللى قلتيه صح و مش خلط

ههههههههههههههه صرت اشوف الخاء عين

هييييييييييييييييييييييييييييييييييييه هييييييييييييييييييييييييييييييييه
حلتها حلتها
يا لكي من ذكية
هههههههههههههههههههههه صدقت نفسي

صح يا ريموتي عرفيته لوحدك
مااحنا فريق blue الذي لايخفي عليه شئ
هههههههههههههه