منتديات داماس

منتديات داماس (https://www.damasgate.net/vb/index.php)
-   صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير (https://www.damasgate.net/vb/forumdisplay.php?f=22)
-   -   مسلسل يوميات مشرف (https://www.damasgate.net/vb/showthread.php?t=249018)

moamen5005 03-11-2011 04:31 AM

رد: ** مسلسل يوميات مشرف ..!!
 
http://up.ibtesama.com/upfiles/zwu03796.png


الحلقة الرابعة
http://sl.glitter-graphics.net/pub/6...ps8kxvogq5.gif

مدير عام المنتدى للمشرفين :
أنا كنت عايز أناقش معاكم فكرة كده

http://up.ibtesama.com/upfiles/yju58182.gif

المشرف
:
خير اللهم اجعله خير

:confused:

المدير العام :
هى قواعد الكتابة فى المنتدى حاليا كام
صفحة

:rolleyes:

المراقب :
حوالى 25 صفحة تحتوى على 3000 بند
:118:

المدير العام
:
لااااااااا دى كده تبقى بسيطة ..
أنا عايزكم تخلوها 100 صفحة ..
فيها على الاقل
50000 بند ..
ولو عرفتم تخلوها أكتر من كده يبقى
أحسن ..



المشرف :
مش كتير كده يا بوس ...
ده اللى مسجل
جديد على ما يقراها تكون سنانه وقعت ..

:biggrin:

المدير العام
:
ماهوه ده المطلوب ياعم .. مش عايزين حد يقراها ..
وصلت الفكرة
يا زغللة ..!!

:applaudit:

حلموس :
فكرة بمليون جنيه .. الكبيركبير يا بوس
:applaudit:

احمد نينجا :
ما تفهمونا إيه العبارة يا خوانا ..
:617:

حلموس :
يعنى اللى هيسجل جديد لازم يوقع
إنه قرا قواعد الكتابة
فى المنتدى ووافق عليها .. تمام ..

:333:

فتكات :
طبعا لما يلاقى 100 صفحة تحتوى على خمسين ألف بند
هيروح موقع من غير ما يقرا
حاجة .. تمام ..

:close:

http://up.ibtesama.com/upfiles/vuh04180.gif

حزلقون :
لأ مش تمام .. مش فاهم حاجة ..!!
:confused:

المشرف :
هو انت ديما كده مش فاهم حاجة ..
أى حد يكتب حاجة ما تعجبناش نروح لازقينه إنذار ..
ونقول له إجرى يلا روح إقرا قواعد المنتدى قبل ما تكتب ..
داهية فيك وفى أيامك السودة ..

:333:

حزلقون :
طب إفرض عضو غتيت
ورخم قرا القواعد كلها
قبل ما يوقع ..
:wow:

المشرف :
من لم يمت بالسيف مات بغيره .. مين يعادينا .. هيه هيه ..
http://www.noimg.damasgate.com/vb/im...20%2838%29.gif

http://up.ibtesama.com/upfiles/vuh04180.gif

المدير العام
بيقول للمراقب :
نبه على جميع المشرفين إن فيه إجتماع هام
الساعة 3 فى قسم المشرفين .. الإجتماع مغلق وسرى للغاية ..
http://www.alminshawy.com/vb/images/.../mor/sm112.gif

المشرف :
بخصوص إيه
:133:

حزلقون :
أنا عن نفسى معرفش يظهر إنه توب سيكرت ..
المدير العام حويط اوى ..
مش عايز حد من الأعضاء يشم خبر عن الإجتماع ..
:5998:

http://up.ibtesama.com/upfiles/vuh04180.gif

وفى منتدى المشرفين الساعه 3 بدأ اجتماع مغلق
وسرى للغاية بحضور جميع المشرفين ..
http://www.alminshawy.com/vb/images/.../mor/sm112.gif

المدير العام :
طبعا مستغربين أنا جمعتكم ليه النهارده ...
الموضوع باختصار إن فيه معلومات وصلت للقيادة السياسية
إن المنتدى فيه عدد كبير من الأعضاء بيسبحوا ضد التيار
وما بيعرفوش يعوموا .. وهيغرقوا ويغرقوا المنتدى معاهم ..
ووصلتنى معلومات مؤكدة
إنهم ندبوا لجنة حموم الانسان علشان تقوم بزيارة مباغتة
جدا للمنتدى ومعرفة مدى صحة المعلومات دى..
لازم نلملم نفسنا بسرعة ونستعد للزيارة المباغتة دى
واللى غالبا حتكون الأسبوع اللى جاى يوم السبت ..
:1002:

احمد نينجا :
إحنا جاهزين يا بوس ... لازم نبتدى نلملم كل المواضيع
اللى رافعة الشراع ونغرقها ..
http://www.noimg.damasgate.com/vb/im...%20%284%29.gif

http://up.ibtesama.com/upfiles/vuh04180.gif

المشرف :
تمام ونخلى المواضيع اللى عايمة ع الوش ..
:832:

حلموس :
مفيش مواضيع كويسة غير الموضوع بتاع جرجاوى
( المية تروى العطشان .. )
:eye:

المدير العام :
مين جرجاوى ده ؟
:mad:

المشرف :
ده بيبيع جرجير .. فى اول المنتدى .. وغاوى رش مية ..

حزلقون :
عايزين نستعد للموضوع ده بكل جدية يا جماعة..
زيارة لجنة حموم الانسان للمنتدى شئ مش بسيط ..

المدير العام :
ندخل على النقطة اللى بعدها فى جدول الأعمال ..
تنظيم موكب رئيس اللجنة
http://www.noimg.damasgate.com/vb/im...20%2861%29.gif

المشرف :
أنا رأيى إن الموكب يدخل من باب المنتدى العام
ولو زحمة يبقى من باب الأسرة والطفل ..
:applaudit:

فتكات :
مش هنرش المنتدى يا بوس
:wink:

المدير العام :
إيه المناسبة ..
http://www.noimg.damasgate.com/vb/im...milies/W16.gif

فتكات :
علشان نطرى القاعدة ..
http://www.noimg.damasgate.com/vb/im...20%2853%29.gif

المدير العام :
إنتى مين يا بنتى ...إنتى بقالك كتير معانا هنا
:617:

حلموس :
فعلا .. أول ما تخش اللجنة ندلق عليهم جردل ميه ..
:wow:

المدير العام بيتكلم مع المراقب :
أول لما الزيارة دى تتم على خير الطقم ده كله لازم يتغير!!
:333:

المراقب:
ويا ترى هنقدرنعوض العباقرة دول تاني يا بوس
:832:

http://up.ibtesama.com/upfiles/vuh04180.gif

وانتهى الاجتماع على خير..http://www.sohbanet.com/vb/images/smilies/mad2.gif

http://up.ibtesama.com/upfiles/chz04180.gif

http://www.noimg.damasgate.com/vb/im...1358998966.gif

وحلقة اخرى ..

moamen5005 09-11-2011 08:44 PM

رد: ** مسلسل يوميات مشرف ..!!
 
http://up.ibtesama.com/upfiles/zwu03796.png

الحلقة الخامسة
http://sl.glitter-graphics.net/pub/6...ps8kxvogq5.gif


المدير العام بيقول للمراقب :
متنساش تجيب الديجيتال كاميرا العهدة بتاعة المنتدى
اللى بنصور بيها الأعضاء الجداد وش وقفا وهما بيسجلوا
عندنا هنا أول مرة يوم الزيارة علشان تاخدولى كام صورة
مع لجنة حموم الانسان دى ..


المراقب :
أمرك يا بوس .. ونتكلم دلوقتى عن التنظيم ..
انا بقترح إننا كلنا نلبس بدل اسموكن سودا وبابيون أحمر ..



المشرف :
بس شكلنا كده حنبقى زى السفرجية يا كنج ..
أنا بقول يعنى بلاش نلتزم كلنا بنفس اللبس ..
يعنى اللى عايز ييجى ببدلة ييجى .. اللى عايز ييجى بجينز
وتى شيرت ييجى .. وكده يعنى !!


حلموس :
فكرة حلوة يا موشى التى شيرت دى .. إحنا نلبس كلنا
تى شيرت واحد عليه صورة المدير العام كرمز للمنتدى
وبنطلونات شورت زى بتاعة الكشافة وجزم اديدز..
وشرابات طويلة لغاية الركبة ..


احمد نينجا :
ياعم شورتات إيه بس وشرابات طويلة ..
أهم حاجة نلبس كلنا نضارات سودا ونحط سماعات فى ودانا ونقعد نتلفت حوالينا وورانا ونبص لبعض كل شوية
نظرات قبيحة ومريبة فى نفس الوقت..
ولازم نبقى على إتصال مع بعض باللاسلكى أثناء الزيارة ..
مهم جدا اللاسلكى ده علشان ننبه بعض لو عضو من إياهم
حاول التسلل أثناء الزيارة .


حزلقون :
لازم نحبس الأعضاء أثناء الزيارة اللى إحنا متأكدين
من عدم ولائهم لينا... بس المشكلة إننا لو عملنا كده
مش حيتبقى غير تلاته أربعة ومش حنعرف نجيب أعضاء
نوقفهم قدام أبواب المنتدى علشان يهتفوا ويرحبوا باللجنة ..

احمد نينجا :
مش مشكلة .. نجيب كومبرس على إنهم الأعضاء..
كمان هيلزمنا حتتين سلاح.. لازم أوصل البلد عندنا أشترى
كام فردة واجيب أنفار ..



فتكات :
واجب برضه نشترى شوية بالونات وبمب والعاب هوا ..
نسينا كمان نعمل قسم جديد فى المنتدى نسميه ( الاستحماية ) علشان اللجنة تفتتحه .. ولازم كمان نحط شريط سوليفان
على كل باب من أبواب المنتدى علشان اعضاء اللجنة
يقصوهم .. لازم ياجماعة كل واحد يقص له شريط على الأقل.. ولوإتبقت شرايط بعد كده أقصهم أنا ..


تعالت أصوات المشرفين إحتجاجا على رغبة فتكات
بأن تقص ما تبقى من شرائط ..
http://www.pharmacistsworld.com/foru...milies/104.gif

حلموس :
وليه مقصهمش أنا


المشرف :
محدش حيقص غيرى ..
http://www.alminshawy.com/vb/images/...mor/more72.gif

حلموس :
طب يمين على يمينك محد هيقص إلا أنا ..
ثم تنتابه نوبة من البكاء الشديد ..
وتدور الدنيا به وتظهر أمام عينيه دوامات كأنه يتذكر
أيام الطفولة والماضى المنيل بنيله ..
ويتمدد حلموس على الأرض ويتجمع المشرفين من حوله..


يقوم المراقب بعمل تدليك سريع للقلب لحد مافاق
وبدأ يروى لهم قصته مع الإشراف

http://up.ibtesama.com/upfiles/vuh04180.gif

حلموس :
زمان وانا عمرى 7 سنين كنت بروح مع أبويا الدكان
كل يوم جمعة بعد الصلاة .. كان عندنا محل أقمشة فى الدرب
الأحمر .. كانت متعتى إنى أشوف العامل اللى فى المحل وهوه
بيقص القماش للزباين.. كان عنده مقص كبير قوى طوله يجى
نص متر .. مره سهيته وخدت المقص وخبيته فى جيب القميص
بتاعى لكن أبويا شافه ونزل فيا ضرب بالإقلام والشلاليت وإنضم
له كل العمال فى الدكان.. لحد ما سخسخت..
ومن ساعتها وأنا أى حاجة بشوفها ببقى عايز أقص منها.!!


حزلقون :
أمال لو حكيتلكم حكايتى حتقول إيه



المدير العام طيب ..
ندخل فى البند اللى بعده والخاص بالمأكولات
التي ينبغي ان نوفرها لاعضاء اللجنة
ممكن أسمع أرائكم؟


احمد نينجا :
بـــس أنا جتلي فكرة جهنمية ، منها نعمل حاجة تشرفنا قدام الناس دي ومنها نوفر


المدير العام :
قول يا ابو النصاحة إحنا سامعين


احمد نينجا :
أنا انزل السوق أشترى كرومباية على 2 ك بتنجان أبيض
وحزمة ملوخية خضرا و 4 ك لحمة ضاني ونخلى المشرفات
يعملوا حلتين محشي و ملوخية وناكل كلنا ونهيص ..


المراقب:
ممكن يا اخ نينجاوى تطلع بره شويه وهانندهلك لما نخلص


احمد نينجا :
حاضر .. بس ليه يا كنج ؟
http://www.pharmacistsworld.com/foru...smilies/16.gif



moamen5005 09-11-2011 08:45 PM

رد: ** مسلسل يوميات مشرف ..!!
 

المدير العام :
يا اخ نينجا بنقولك حاجة تشرفنا .. تقولنا محشي ،
يا اخي عيب كده .. ده كان إستهلال لابد منه ..
هـــــا يا سادة انا عايز مشاركين لا متفرجين
http://www.pharmacistsworld.com/foru...smilies/28.gif

حزلقون :
بس وجدتها .. إحنا نعمل علب وجبات وكل وجبة فيها
سندوتش جبنة رومي وحتت جاتوة ..
http://www.noimg.damasgate.com/vb/im...20%2826%29.gif

فتكات :
إيه نظام الأفراح البلدي ده ؟ عايزين أفكار محترمة يا أخوانا
http://www.pharmacistsworld.com/foru...milies/sho.gif

حلموس :
ممكن أقول رأيي ؟
http://www.pharmacistsworld.com/foru...smilies/25.gif

المدير العام :
أيوه وماله من حقك
http://www.noimg.damasgate.com/vb/im...%20%288%29.gif

حلموس :
زي مانتوا عارفين أنا عندي مزرعة في الكيلو 923
وانا مربي هناك كام دكر بط على فرختين عتاقي ،
فأنا بأقترح إننا ندبح البط ده جنب الفراخ
مع شوية برتقان بصرة من بتوع المزرعة ونمشي الليلة
http://www.noimg.damasgate.com/vb/im...0%28109%29.gif

حزلقون :
والله شكلكوا هاتكسفونا مع المحشي والبط والكلام ده
واللجنة هاتيجي تغلق المنتدى بسببكم ،
يا جماعة الناس اللي جايه فيهم ناس كبيرة في السن يعني
بالتأكيد عندهم السكر والضغط والكوليسترول والكلام ده .. عايزين حاجات خفيفة وصحية وعلى رأي المثل
" صحي ومفيد "
( قال يعنى ده مثل )
http://islammnet.co.cc/vb/images/smilies/36_1_21.gif

المراقب :
شكرا يا سادة .. بعد ما أستمعنا إلى جميع الآراء
بشكل ديمقراطي ديماجوجي ..
احب أقوللكم إن انا والمدير .. إتفقنا من الاول إننا نتصل
بمطعم مكسيم عشان يبعت لنا وجبات جاهزة
وتبقى حاجة محترمة قدام اللجنة ..
http://www.pharmacistsworld.com/foru...ies/36_2_9.jpg

فتكات:
يحيا العدل هي دي الديمقراطية .. الله ينور عليك بس
عدم اللامؤخذه إنتوا كنتوا جايبنا ليه وسمعتوا أرائنا ليه ؟
http://www.alminshawy.com/vb/images/...mor/more49.gif

المراقب :
ممكن تسكتى؟
http://www.pharmacistsworld.com/foru...smilies/42.gif

المدير العام :
ننتقل للبند اللي بعده ... المشروبات ...
ولو سمحتوا اللي هاشاور عليه هو بس اللي يتكلم
مش عايزين فضايح ..
أيوه أتفضل يا اخ حلموس
http://www.alminshawy.com/vb/images/.../mor/sm162.gif

حلموس :
ربنا يخليك لنا يا بوص ده أحنا من غيرك ولا حاجة
وناقصنا كام مليون حاجة
http://islammnet.co.cc/vb/images/smilies/36_1_55.gif

المشرف :
هايشتغل بقى في الاغاني الحمضانة بتاعت شادية
ومصر اليوم في عيد وهاينكش لنا القصة بتاعته ..
الشغل ده أنا عارفه
http://up.ibtesama.com/upfiles/epv54122.gif

المدير العام :
مش اناقولت ماحدش يتكلم إلا اللي أشاور عليه ..
عمومآ خلاص خلاص..
انا قررت انا و المراقب أساسا إننا نقدملهم يانسون

http://www.pharmacistsworld.com/foru...milies/115.gif


فتكات :
برافو عليك .. أنا بحب جدا الحاجات النيتشورال اللي زي دي

واهى منها مهدئات .. ربنا يهدهم يارب


http://up.ibtesama.com/upfiles/vuh04180.gif


المدير العام بيقول للمراقب :
مهدئات !! هى البت دى بتشتغل فى صيدلية
بعد المنتدى واحنا ما نعرفش !!

عمومآ .. اقفل عليهم المنتدى لما الليلة دى تعدى على خير ..

http://www.pharmacistsworld.com/foru...smilies/51.gif

http://up.ibtesama.com/upfiles/vuh04180.gif

واتقفل الاجتماع على خير..http://www.sohbanet.com/vb/images/smilies/mad2.gif

http://up.ibtesama.com/upfiles/chz04180.gif

http://www.noimg.damasgate.com/vb/im...1358998966.gif

وحلقة اخرى ..


moseba 10-11-2011 01:57 AM

رد: ** مسلسل يوميات مشرف ..!!
 
هههههههههههههههههههههههه
أضحكتنى كثيراً من القلب
بارك الله فيك
ومنتظرين بقية الحلقات

ابوخطار 10-11-2011 03:24 AM

رد: ** مسلسل يوميات مشرف ..!!
 
لا يا عم هذا المسلسل لازم نوقف عرضو حالا
أنا شخصيا رح أرفع طلب لوزارة الإعلام والإذاعة والتلفزيون 00000000 حتى يوقفو عرض هذا المسلسل
إحنا تهزءنا يا اخوانا
ههههههههههههههه

جهاد ع 10-11-2011 04:11 PM

رد: ** مسلسل يوميات مشرف ..!!
 
مساكين الاخوة في الادارة والاشراف ونحن لا نرحم احد

ههههههههههههههه

moamen5005 12-11-2011 03:34 AM

شـكــ وبارك الله فيكم ـــرا لكم ..
لكم مني أجمل تحية .

تشرفت بمروركم ..

moamen5005 12-11-2011 03:45 AM

http://up.ibtesama.com/upfiles/zwu03796.png

الحلقة السادسة

http://sl.glitter-graphics.net/pub/6...ps8kxvogq5.gif


المدير العام :
النهاردة يا جماعة معانا فى الاجتماع
المشرف الجديد بالوظة ..
وانا شايف ان ليه اراء معكوسة ومتجهات مقلوبة
ممكن تفيدنا فى اجتماعتنا ..
http://dvd4arab.maktoob.com/blacktea...20%2848%29.gif

المشرفين بيتغامزو ويتهامزوا :
هو احنا موش ماليين عينه ولا ايه !!
http://www.as7apcool.com/vb/images/smilies/argue.gif

المدير العام :
ودلوقتى نخش فى الاجتماع ..
ياجماعة وانا بتمشى بالليل فى المنتدى لوحدى ..
وبعد ما عصرت افكاركم كلها ..
لقيت ان
الفاضلة
فتكات أثارت نقطة مهمة وهى
نعمل قسم جديد فى المنتدى نسميه ( الاستحماية ) ..
إزاى ما عندناش القسم ده
فى
المنتدى طول السنين اللى فاتت دى ..
إنتم عارفين إن اللجنة أول ما هتوصل
هتسأل
على أى حاجة علشان تفتتحها .. لازم نعمل القسم ده بسرعة
فى المنتدى ويكون
ملحق بيه مناشف وبوفيه ..
واستراحة ودورة مية ..

http://dvd4arab.maktoob.com/blacktea...20%2852%29.gif

المراقب :
المكان موجود يا بوس ..
فيه مساحة فاضية فى المنتدى الادبى كنا عاملينها خرابة
بنحبس فيها
الأعضاء المشاغبين ..
ممكن نجيب كام بولدوزر يساويها بالأرض ونبنى مكانها
( الاستحماية ) ..
بس المشكلة هنجهزها منين .. محتاجين تمويل يا بوس !!

http://dvd4arab.maktoob.com/blacktea...20%2826%29.gif

المشرف :
ولا تمويل ولا حاجة ..
إحنا
نستلف كام دش على صابونتين على شوية شامبو
من الأعضاء لحد ما الزيارة تنتهى ..
وفيه أعضاء كتير نظاف هنا فى
المنتدى عندكم
الواد
الانتيخ .. ونٌصه .. وإخه ..
وإخه ده لوحده حكاية ..
ده
حتى فى ناس بيقولوا إنه إتعما من كتر الحما ..
وبيتعالج دلوقتى فى المستوصف
اللى جمبنا ..
و
بيحطولوه شامبو كل ساعتين فى عينيه ..
http://dvd4arab.maktoob.com/blacktea...20%2813%29.gif

حلموس :
ما اتعماش ولا حاجة يابنى ..
أنا رحت زورته فى المستوصف إمبارح ..
دهوا كان بيشيل المية الزيادة
اللى على الشبكية فى عنيه ..
http://dvd4arab.maktoob.com/blacktea...20%2854%29.gif

بالوظة :
يعنى إيه شبكية ياعمو؟!
http://dvd4arab.maktoob.com/blacktea...20%2838%29.gif

يفتح المدير العام علبة دواء الضغط :
ويتناول حبة بعصبية ثم يقول ممكن نركز شوية ياجماعة
http://dvd4arab.maktoob.com/blacktea...20%2811%29.gif

حزلقون :
أنا عندى فكرة جديده يا بوس ..
http://www.pharmacistsworld.com/foru...smilies/25.gif

المدير العام :
قول يا سيدى ..!!

http://dvd4arab.maktoob.com/blacktea...20%2858%29.gif

حزلقون :
فى اوروبا والدول المتقدمة ..
( الاستحماية ) فيها مكتبة !!
فممكن نجيب مجموعة كتب مش بطالة ..
فى الأدب والشعر وكتب طبية كمان ممكن أبعتها ..
ونعمل بيها مكتبة للى عايز يثقف وهو بيستحمة ..
http://dvd4arab.maktoob.com/blacktea...20%2847%29.gif

المشرف :
هايل.. بس محتاجين كتب أطفال كمان ..
http://dvd4arab.maktoob.com/blacktea...20%2846%29.gif

احمد نينجا :
ممكن
فتكات تساعدنا فى الموضوع ده ..
أنا هتصل بيها تبعت لنا
شوية كتب من عندها ..

( و هى اساسا قاعده معاه فى الاجتماع )
http://dvd4arab.maktoob.com/blacktea...20%2843%29.gif

حلموس :
انا ما عنديش أى كتب غير ميكى و سوبرمان ..
http://dvd4arab.maktoob.com/blacktea...20%2828%29.gif

بالوظة :
ليه ياجماعة منبعتش حد الجبل
يروح للمطاريد يستلف منهم شوية
كتب..
فيه منهم ناس كتير مثقفين وأكيد عندهم كتب محترمة
..

http://dvd4arab.maktoob.com/smile1/24.gif

المشرف :
حد الله ما بينا وبينهم ..
تغور الكتب اللى تيجى من
ريحتهم..
قلبى وربى غضبانين عليهم إلى يوم القيامة
..

http://dvd4arab.maktoob.com/blacktea...20%2841%29.gif

فتكات :
مين المطاريد دول ياعمو؟
!

http://forum.ashefaa.com/images/smilies/61_f.gif
المراقب :
ادخلى نامى إنتى علشان عندك مدرسة الصبح
..


http://dvd4arab.maktoob.com/blacktea...%20%288%29.gif

فتكات :
طب تصبحوا على خير

http://dvd4arab.maktoob.com/blacktea...20%2845%29.gif

احمد نينجا :
يعنى كويس كده لما تفتحوا عينين البت على الحاجات دى

http://dvd4arab.maktoob.com/blacktea...%20%285%29.gif


بالوظة :
يظهر ان مفيش حد هيفهمنى هنا ..!!

http://dvd4arab.maktoob.com/blacktea...20%2824%29.gif

المدير العام :
بيهرش فى دماغه وبيبوصله باشمئزاز
( وانا اللى كنت فاكرك غيرهم )

نيجي لأهم واخطر نقطة
لابد من
الإتفاق عليها ووضع أُطر وآلية تنفيذ لها ..
حيث إن مستقبل المنتدى كله يتوقف
عليها
..


http://dvd4arab.maktoob.com/blacktea...20%2848%29.gif


المشرف :
خير قلقتني يا بوس

http://dvd4arab.maktoob.com/blacktea...20%2816%29.gif


المدير العام :
أظن كلامي واضح يا سادة وماهوش رمادي ،
نقول كمان .. أنا أعني
يا أفاضل نقطة توزيع الادوار ..
بمعنى كل واحد مننا هايعمل إيه أثناء زيارة
اللجنة ..


http://dvd4arab.maktoob.com/blacktea...20%2829%29.gif


حزلقون :
أنا فهمتك يا بوس ، بص يا سيدي ..
أنا طبعاً هالبس الحتة السموكن السودا اللي عندي
واللي ما بطلعهاش غير في المناسبات
وأضرب البيبيون
المفتخرة على شوية جل على شعري والنظارة الريبان السودا
وهابقى ولا
الخديوي شكوكو في زمانه ..
وإنت كمان تعمل زيي وتتصرف لك في أي حتة سموكن
ولك
مطلق الحرية تلبس بيبيون تلبس كرافتة او كوفية
مش مهم ..
وانا وإنت بس نبقى في
إنتظار سيادة اللجنة ..


http://dvd4arab.maktoob.com/blacktea...%20%286%29.gif

المدير العام :
عظيم .. ممتاز إكسلنت ..
أنا كمان بأقترح
إن فتكات تشرف بنفسها على الأكل
عشان تتأكد إن كل حاجة ماشية حسب المعايير الطبية ..


http://dvd4arab.maktoob.com/blacktea...20%2830%29.gif


حلموس :
إنتوا نسيتوا حاجة مهمة .. اللجنة لما تيجي تفتتح
المنتديات الجديدة بالتأكيد هاتطلب تلقي نظرة
على المنتديات المفتوحة
عندنا واللي ممكن تودينا في داهية
!!

http://dvd4arab.maktoob.com/blacktea...20%2863%29.gif


المدير العام :
قصدك إيه ؟.. أفصح تكلم أيها الزميل الفاضح
قصدى الفاضل ..


http://dvd4arab.maktoob.com/blacktea...%20%287%29.gif

حلموس :
أنا قصدي منتدى السياسة ..
وبذات الموضوع
اللى بيقول
( يا بخت من وفق راسين في الحلال
)


http://dvd4arab.maktoob.com/smile1/6.gif


المشرف :
اتفق تماماً معاك يا حلموس
وعندك كمان
منتدى مكافحة الجراد..


http://i1.makcdn.com/DVD4Arab/blackteal/icons/9.gif


احمد نينجا :
يعني بإختصار نخلي الحاجة الخفيفة واللي فيها فرفشة ..
أنا فهمتكوا


http://dvd4arab.maktoob.com/blacktea...%20%289%29.gif


فتكات :
في كمان يا جماعة موضوع كلمة المنتدى
التي يجب أن يلقيها أحد
الزملاء بالنيابة عننا ..
أنا سيبولي الموضوع ده هاحضر كلمة محترمة
وأقولها قدام
اللجنة ..


http://www.as7apcool.com/vb/images/smilies/cheer2.gif

المدير العام وهو بيجز على سنانة :
يا
فتكات لوسمحتى إستنى شوية .. كلمة إيه ؟
ده انتى قعدتك في كفر ابو عضمة نسيتك العربي
..
خليكى إنتى لزيارات السادة الرؤساء الأجانب ..
إبقى أتكلمى براحتك وما فيش حد
هايفهمك مننا او منهم


http://dvd4arab.maktoob.com/blacktea...20%2842%29.gif

بالوظة :
يبقى ما فيش غير فتح الباب ..
نخليه يكتب كلمة مختصرة وبأقول تاني مختصرة
ويملاها شوية مصطلحات مكلكعة زي العودة لمائدة
المفاوضات
والحموم العادل والشامل ومزع جميع الأسلحة
من العرب ومنطقة الشرق الاوسط ..
والحاجات دي .. اكيد هيعجب اللجنة الكلام ده ..
وهتنشكح قوي لما تسمعه ..

http://dvd4arab.maktoob.com/blacktea...20%2825%29.gif

حلموس :
على جثتي ..
فتح الباب لأ ..
الأخ ده
بقاله فترة له توجهات مش عجباني

http://www.as7apcool.com/vb/images/s...painkiller.gif

المشرف :
وسع يا جدع إنت وهو ..
اما يا بوس فكرتلك في فكرة ..
اولاً هاستاهل عليها نص شهر
مكافأة ..
وثانياً اتحدى إن ماكنتش اللجنة تنفحنا فيها
قد 100ألف دولار علاوة ..


http://dvd4arab.maktoob.com/blacktea...20%2836%29.gif

المدير العام :
قول انا في عرضك ..
أنا في حاجة ماسة
إلى أي ألية تدفع اللجنة
وتخليها ترضى عننا ..

المشرف :
انا طبعت المجلد بتاع " إسلامستان " وجلدته وزخرفته
وبقى عامل زي الملازم اللي كنا بنصورها أيام الجامعة
قبل الإمتحانات بيومين
..
فممكن بمنتهى البساطة أقوم مغير بس العنوان
من إسلامستان إلى " حمومستان
"


وانا عارف إن مستحيل اللجنة هاتقرأ الحشو اللي جوه
لأنها مش فاضية .. هما بس هايشوفوا
العنوان وهايزقططوا ..
إيه رأيك ؟

http://dvd4arab.maktoob.com/blacktea...20%2855%29.gif

حزلقون :
أبوس تلافيف نخاشيش دماغك ..
إنت عبقري إنت فلته ..
روح يا شيخ انا عارف لو فيه منك 2 كنا عملنا ايه !!
( اكيد هيودونا فى داهيه )
http://dvd4arab.maktoob.com/blacktea...20%2861%29.gif

المدير العام :
برافو يا مشرف .. جوووووووووود
http://www.pharmacistsworld.com/foru...smilies/28.gif

المشرف :
تربيتك يا باشا وكل ده من خيرك
http://dvd4arab.maktoob.com/blacktea...20%2830%29.gif

المدير العام :
هوه ده الكلام ..
أنا أبتديت
أُعجب بيكم
بعد ما عدلتم أفكاركم المسمومة بتاعت المحشي والملوخية
اللى كانت هتجيب لنا السحابة السودا فى المنتدى ..!!

http://dvd4arab.maktoob.com/blacktea...20%2858%29.gif

المراقب :
قشطة يا رجالة ..
دى اللجنة كده عمرها ما هاتنسى الزيارة دى !!

http://islammnet.co.cc/vb/images/smilies/36_1_55.gif

المدير العام للمشرفين :
فضوها سيرة يالا .. وكفاية كده النهاردة ..
انا عندى ماتش كورة وموش فاضى !!

http://dvd4arab.maktoob.com/blacktea...20%2853%29.gif

http://up.ibtesama.com/upfiles/vuh04180.gif

وانتهى الاجتماع على خير..http://www.sohbanet.com/vb/images/smilies/mad2.gif

http://up.ibtesama.com/upfiles/chz04180.gif

http://www.noimg.damasgate.com/vb/im...1358998966.gif

وحلقة اخرى ..


moamen5005 28-11-2011 05:35 AM



الحلقة السابعة

http://sl.glitter-graphics.net/pub/6...ps8kxvogq5.gif

المدير العام :
هنبدأ الاجتماع النهاردة
وهنبتدى بدور الإعلام .. اللى هيقوم بيه الأخ عطعوط ..
واللى هاتبقى مهمته في غاية الخطورة والحساسية ..
إشرحله يا
حضرة المراقب ..
http://dvd4arab.maktoob.com/blacktea...20%2848%29.gif

المراقب :
هاشرح لمين يا بوس ..
انا شايف
عطعوط فى ركن المطبخ من ساعة ..!!
http://dvd4arab.maktoob.com/blacktea...%20%287%29.gif

وفجأة يخش عليهم عطعوط بسرعة ..
http://www.noimg.damasgate.com/vb/im...20%2861%29.gif

المدير العام :
كنت بتعمل ايه فى ركن المطبخ ياد ..!!
http://www.pharmacistsworld.com/foru...smilies/36.gif

عطعوط :
كنت بفطر يا معلم ..!!
http://center.jeddahbikers.com/uploa...3224464611.gif

المدير العام :
معلم .. دى آخرتها ..!!
وطبعآ ضربتلك حلتين محشى ع الصبح
.. مانا عارفك طفس ..
عمومآ المراقب هايشرح لك دورك ايه ..
http://www.pharmacistsworld.com/foru...smilies/28.gif

المراقب :
بص يا عطعوط .. إنت هاتكون مرافق للبعثة الإعلامية
المرافقة لرئيس اللجنة .. وركز قوي عليه وراضيه
على قد ما تقدر
.. وكل دورك هايبقى منحصر في إنك تمسك
كشاف وتقعد كل واحد في مكانه اللي هانتفق عليه ..

http://dvd4arab.maktoob.com/blacktea...20%2858%29.gif

عطعوط :
يعني هاشتغل
Placer يعني؟

http://dvd4arab.maktoob.com/blacktea...20%2814%29.gif

المدير العام
:
شاطر أديك فهمت اهوه .. يا ساتر !!
http://dvd4arab.maktoob.com/blacktea...20%2829%29.gif

عطعوط :
حاضر ... خلص الكلام

http://dvd4arab.maktoob.com/blacktea...%20%286%29.gif

المدير العام
:

يا نينجاوى ..

http://www.pharmacistsworld.com/foru...smilies/36.gif

احمد نينجا :
أفندم ..

http://www.noimg.damasgate.com/vb/im...20%2835%29.gif

المدير العام :
إيه يا نينجاوى .. هو احنا في كانتين الجيش ..
أقعد يا
حبيبي ..
بص يا حبيبى إنت دورك هايكون مهم وحساس للغاية أيضاً ،
إنت عارف إننا
هانحبس بقيت الأعضاء الأفاضل في المنتدى
وراء حاجز زجاجي مضاد للرصاص ..
وكل دورهم
هايكون إنهم يتفرجوا علينا سواء وإحنا بنلف
على الأبواب أو وإحنا بناكل الاكل بتاع
مكسيم ..
يعني " متفرجون لا مشاركون " ..
علسان كده إنت هاتقف معاهم ورا الساتر ..
وهاتاخدلك
ساتر على جنب وكل دورك إنك هايبقى
معاك يافطتين
..

http://www.ibtesama.com/vb/images/icons/062.gif

احمد نينجا :
أيوه عارف ..
يافطة مكتوب عليها للإيجار والتانية
تمليك

http://smilies.roro44.com/psmilie/052.gif

المدير العام
:

إيجار إيه يا عم
نينجاوى ؟ ..
إيه
شغل السماسرة ده ؟
يا سيدي يافطة هايبقى مكتوب عليها تصفيق ..
ترفعها لما أشاورلك
بإيدي اليمين ..
ويافطة مكتوب عليها هتاف ..
ودي ترفعها لما أشاورلك بإيدي
الشمال ..
http://www.noimg.damasgate.com/vb/im...%20%283%29.gif

فتكات
:
اما حلموس وحزلقون فهايمسكوا شوم ..
ويقفوا جنب
نينجاوى والعضو اللي مش هايتسجيب
أو يسقف زي ماحنا عايزين .. يدوله علطول ..

http://www.pharmacistsworld.com/foru...smilies/42.gif

حلموس
:
نعم يا ختى ؟؟؟؟
بقى أنا مقطع نفسي
عشانكوا ..

وفي الاخر أقعد مع عامة الشعب .. طب والأكل ؟

http://dvd4arab.maktoob.com/blacktea...20%2828%29.gif

المشرف :
يا ابنى هتاكل ما تخافش ..
انت كل همك على بطنك ..!!
هاعينلك علبتين
من بتوع مكسيم
تاخدهم معاك وإنت مروح ..

http://dvd4arab.maktoob.com/blacktea...20%2836%29.gif

حلموس
:
لو حصلت
أي حركات كده ولا كده .. انا ممكن اخسركم ..
.. إلا الأكل ..
انا هاموت وأشوف الأكل
بتاع مكسيم ده عامل إزاي ..
ده مستقبلي ومستقبل عيالى ..!!

http://dvd4arab.maktoob.com/blacktea...20%2826%29.gif

المدير العام
:
بالنسبة للأخت فتكات دورها طبعآ هاينحصر
في إنها تاخد الشباب
الصغير اللي هما جيل الطلائع
ويقفوا بره خالص وأول ما الريس ينزل من عربيته
يرفعوا
أعلام المنتدى الصغيرة ويروحوا قايلين النشيد الوطني
للمنتدى ..
غمض عينيك و امشي بخفة ودلع
الدنيا هي الشابة و انت الجدع

تشوف رشاقة خطوتك تعبدك

لكن انت لو بصيت
لرجليك ... تقع
وعجبي ..!!
http://islammnet.co.cc/vb/images/smilies/36_1_21.gif

المشرف :
انا بأقترح يا بوس نحفظهم برضوا كام طقطوقة
من الحاجات الوطنية اللي عندنا .. زي ..
حلوة يا بلحة ومقمعة ..
والميه تروى العطشان ..

http://www.noimg.damasgate.com/vb/images/smilies/ht.gif

المدير العام
:
بيبوصله بقرف .. اركن دلوقتى يا مشرف ..
http://www.noimg.damasgate.com/vb/im...20%2831%29.gif

المراقب
:
إنتوا نسيتوا نقطة مهمة يا
جماعة ..
السيدة الفاضلة مراة رئيس اللجنة ..
مين اللي هايستقبلها مننا
؟؟

http://www.noimg.damasgate.com/vb/im...20%2815%29.gif

المدير العام :
مممممممممم ..
فتكات طبعا بعد ما تخلص استقبال الريس
مع شوية العيال بتوعها ..
تروح ومعاها لفيف من بنات ومشرفات
المنتدى
كممثلين عن الجنس اللطيف هنا ..

http://www.ibtesama.com/vb/images/sm...40c%5B1%5D.gifhttp://www.ibtesama.com/vb/images/sm...0%28113%29.gifhttp://www.ibtesama.com/vb/images/sm...40c%5B1%5D.gif

احمد نينجا :
انا بأقترح يبقى معاها .. أطقوطة و ميرو و الشعنونة ..
http://www.as7apcool.com/vb/images/smilies/cheer2.gif

المراقب
:
اوبتكشن ( إعتراض يعنى )..!!
أولاً
فتكات هاتصدع دماغ الست ..
وهتكلمها عن
حروق المرأة والظلم والاستضهاد
وطبعآ الست أكيد ما
بتحبش كده لأنى على ما سمعت انها
بتاعت مكتبات وتطعيم وكلام من ده
..


وبالنسبه ل
أطقوطة فمش هاتقدر تيجي في اليوم ده
لأنها قالتلى إن عندها تدريب عملي في جنينة
الحيوانات ..


والشعنونة بقى حكايتها حكاية ..
لانها عصبية شويتين .. وممكن تعملنا شوشرة ..
وافرضوا راحت متعصبة على رئيس اللجنة ..
مش بعيد تضربه برقبة قزازة أو تغزه بمطوة ..!!

http://www.noimg.damasgate.com/vb/im...%20%281%29.gif

المدير العام :
بس مفيش ادامنا غيرهم ..
http://www.noimg.damasgate.com/vb/im...milies/W16.gif

المراقب
:
طيب انا هنزل معاهم الموسكي أشتريلهم كام فستان
على كام شراب فيليه و شنطة
و جزمة شكل بعض ..
عشان يبقى منظرهم حلو .. إيدك بقى يا بوس ..

http://www.alminshawy.com/vb/images/.../mor/more8.gif

المدير العام
:
ايدي إيه ؟؟ انت هاتقراللى الكف ..!!
http://dvd4arab.maktoob.com/blacktea...20%2858%29.gif

المراقب
:
إيدك على 120 جوند عشان الحاجات دي ..
أحنا داخلين على ايام ما يعلمها الا ربنا .. بقى ..
والكلام ده وبستلف ثمن
أكلى ..

http://center.jeddahbikers.com/uploa...3224466441.gif

المدير العام
:
طب خلي فتكات وأطقوطة يدفعوا وهابقى احاسبهم ..
أو ياخدوا ببقية حسابهم مشاركات زيادة ؟..

http://www.noimg.damasgate.com/vb/im...20%2851%29.gif

بالوظة :
عايزينك بقى يا
فتكات إنتي والبنات تسلوا الست ..
وتبعدوا عن أي حاجة تزعلها .. وتخلي أطقوطة تقعد
تحكيلها شوية من مغامرتها في بلاد
الواء الواء وما وراء النهرين .. انا عارف الحريم بيحبوا الحكاوي دي قوي ،
الرغى بقى ،
وانا بأحذر الشعنونة إنها تتلامض او تتفلسف
قدام الست .. عايز الليلة تعدي على خير
وعايز روحكوا تبقى خفيفة ..

http://dvd4arab.maktoob.com/blacktea...20%2825%29.gif

حزلقون :

يا جدعان هوانا وقعت من قعر القفة ..
دوري فين مانا مشرف برضوا ..
ولا أنا كمالة عدد وخايفين من الحسد ..
وجايبيني عشان بتتفألوا بي ؟

http://center.jeddahbikers.com/uploa...3224466442.gif

المدير العام :
مازلت أرجو ان تغير إسمك اللي بيسببلي حساسيه مفرطة
إنت حولك علامات إستفهام كتير ..
وسوف يتم مناقشتها بعدين ..
بس نخلص من الكابوس ده ..

http://www.pharmacistsworld.com/foru...lies/keda1.gif

المشرف :
خلاص كده موافقة ..
ربنا معاكوا يا ولاد وما تنسوش تستحموا كلكوا
يوم الزيارة وكل
واحد يروح على موضوع
" ما هي كولونيتك المفضلة "

ويختار له نوع من الحاجات اللي فيه على حسابي ..
ويرش براحته ..
http://dvd4arab.maktoob.com/blacktea...20%2852%29.gif

وانتهى الاجتماع على خير..http://www.sohbanet.com/vb/images/smilies/mad2.gif

http://up.ibtesama.com/upfiles/chz04180.gif
http://www.noimg.damasgate.com/vb/im...1358998966.gif


الساعة الآن 03:24 AM.

Powered by vBulletin® Version
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
The owner and operator of the site is not responsible for the availability of, or any content provided.
Topics that are written in the site reflect the opinion of the author.
جميع ما يُطرح من مواضيع ومشاركات تعبر عن رأي كاتبها ولا تعبر عن رأي مالك الموقع أو الإدارة بأي حال من الأحوال.